Nápověda
1. Jak nakupovat?
2. Jaké jsou možnosti dopravy a platby za objednávku?
3. Proč se registrovat?
4. Jak uplatnit reklamaci nebo právo na odstoupení od smlouvy?
1. Jak nakupovat?
Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché. Z hlavní stránky nebo z jednotlivých sekcí si
vyberte zboží, které chcete koupit, zvolte velikost a počet kusů a kliknutím na tlačítko vložit jej
vložte do svého nákupního košíku, který při procházení nabídky zboží vidíte v pravé části stránky.
V průběhu nakupování můžete z košíku mazat jednotlivé položky kliknutím na tlačítko smazat z košíku
u příslušné položky. Kliknutím na tlačítko vyprázdnit košík můžete z košíku smazat všechny položky najednou.
Až budete mít vybráno vše, co si u nás chcete zakoupit, klikněte v košíku na tlačítko OBJEDNAT. Objednávku pak
provedete ve třech snadných krocích: nejprve zkontrolujete obsah košíku a zvolíte si způsob dopravy a platby. Dále pak zadáte
svoji adresu a na závěr ještě jednou zkontrolujete všechny zadané údaje a objednávku definitivně a závazně odešlete.
2. Jaké jsou možnosti dopravy a platby za objednávku?
Nabízíme Vám velkou škálu možností dopravy a platby za objednávku včetně dodávek na Slovensko.
Dodávky do České republiky
- Poštovní balík do Česka a platba dobírkou (99 Kč)
- Poštovní balík do Česka a platba předem na bankovní účet u mBank (49 Kč)
Po dokončení objednávky prosím zašlete celkovou cenu objednávky na účet číslo 670100-2200807502 / 6210 (mBank). Jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky. Jakmile platba dorazí na náš účet, Vaše objednávka bude odeslána.
TIP: Budete-li provádět převod z účtu u mBank, objeví se peníze na našem účtu okamžitě po zadání příkazu, takže budeme moci začít vyřizovat Vaši objednávku bez sebemenšího zdržení.
- Poštovní balík do Česka a platba předem na bankovní účet u Fio (49 Kč)
Po dokončení objednávky prosím zašlete celkovou cenu objednávky na účet číslo 2900040744 / 2010 (Fio). Jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky. Jakmile platba dorazí na náš účet, Vaše objednávka bude odeslána.
TIP: Budete-li provádět převod z účtu u Fio, objeví se peníze na našem účtu okamžitě po zadání příkazu, takže budeme moci začít vyřizovat Vaši objednávku bez sebemenšího zdržení.
TIP: Na pobočkách Fio můžete bez poplatků složit peníze na náš účet i v hotovosti.
- Poštovní balík do Česka a platba předem na účet u elektronické peněženky Moneybookers (49 Kč)
Po dokončení objednávky prosím zašlete celkovou cenu objednávky v českých korunách (Czech koruna) přes Moneybookers na e-mailovou adresu wernerova@email.cz. Do zprávy pro příjemce („vysvětlující poznámka“) uveďte číslo objednávky. Jakmile platba dorazí na náš Moneybookers účet, Vaše objednávka bude odeslána.
TIP: Moneybookers je internetová peněženka, na kterou si po registraci snadno převedete peníze ze svého bankovního účtu (mají účet i u české banky) nebo platební karty. Poté můžete přes Moneybookers platit u mnoha internetových obchodů, ale také snadno posílat peníze komukoliv na jeho e-mailovou adresu.
Dodávky na Slovensko
- Poštovní balík na Slovensko a platba předem na bankovní účet u Fio (179 Kč)
Do 24 hodin po dokončení objednávky Vám e-mailem sdělíme cenu objednávky v eurech (bude vypočtena podle aktuálního kurzu ČSOB Kč/Eur devizy-nákup). Poté prosím zašlete tuto částku účet číslo 2900040744 / 8330 (Fio, sporiteľné družstvo). Jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky. Jakmile platba dorazí na náš účet, Vaše objednávka bude odeslána.
TIP: Chcete-li zjistit cenu Vaší objednávky v eurech, stačí vydělit celkovou cenu v českých korunách kurzem devizy-nákup podle aktuálního kurzovního lístku ČSOB.
TIP: Budete-li provádět převod z účtu u Fio, objeví se peníze na našem účtu okamžitě po zadání příkazu, takže budeme moci začít vyřizovat Vaši objednávku bez sebemenšího zdržení.
TIP: Na pobočkách Fio můžete bez poplatků složit peníze na náš účet i v hotovosti.
- Poštovní balík na Slovensko a platba předem na účet u elektronické peněženky Moneybookers (179 Kč)
Po dokončení objednávky prosím zašlete celkovou cenu objednávky v českých korunách (Czech koruna) přes Moneybookers na e-mailovou adresu wernerova@email.cz (z Vašeho účtu bude stržena odpovídající částka v eurech podle přepočítacího kurzu společnosti Moneybookers). Do zprávy pro příjemce („vysvětlující poznámka“) uveďte číslo objednávky. Jakmile platba dorazí na náš Moneybookers účet, Vaše objednávka bude odeslána.
TIP: Moneybookers je internetová peněženka, na kterou si po registraci snadno převedete peníze ze svého bankovního účtu (mají účet i u slovenské banky) nebo platební karty. Poté můžete přes Moneybookers platit u mnoha internetových obchodů, ale také snadno posílat peníze komukoliv na jeho e-mailovou adresu. Platbu můžete zadat v desítkách různých měn včetně eur a českých korun; konverze na měnu, v níž je veden Váš účet, proběhne automaticky.
Osobní odběr
- Osobní odběr v Golčově Jeníkově a platba v hotovosti - zdarma (0 Kč)
V poznámce k objednávce, e-mailem nebo telefonicky nám prosím sdělte požadovaný termín osobního odběru.
TIP: Naše adresa je V Zahradách 718, Golčův Jeníkov – jsme přesně uprostřed Česka.
3. Proč se registrovat?
Při registraci zadáte své osobní údaje a při následné objednávce i všech případných objednávkách v budoucnu je již
nebudete muset zadávat znovu.
Kromě toho budete mít po přihlášení na stránkách k dispozici seznam svých dosavadních objednávek včetně informace o
aktuálním stavu jejich vyřizování.
Odkaz na registraci naleznete při procházení nabídky zboží napravo v okénku Zákazník pod nákupním košíkem.
4. Jak uplatnit reklamaci nebo právo na odstoupení od smlouvy?
Postup uplatňování reklamací a práva na odstoupení od smlouvy stejně jako další důležité informace naleznete v sekci
Nákupní řád. Budete-li mít jakoukoliv nejasnost, neváhejte nás prosím kontaktovat a to nejlépe
e-mailem. |